Przejdź do głównej treści
polski
Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Zwroty i reklamacje

Zwroty i Reklamacje

Zwroty – 14 dni na decyzję

Jeśli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, masz 14 dni na jego zwrot bez podania przyczyny. Wystarczy, że:

  1. Powiadomisz nas o chęci zwrotu, wysyłając e-mail na kontakt@tenislab.pl.
  2. Odeślesz produkt w stanie nienaruszonym, najlepiej w oryginalnym opakowaniu, na wskazany adres.
  3. Po otrzymaniu zwrotu dokonamy zwrotu środków w ciągu 7 dni roboczych.

🚚 Pamiętaj! Zwrot produktów jest na koszt kupującego. Jeśli Twoje zamówienie objęte było darmową dostawą, w przypadku zwrotu części produktów może zostać naliczona opłata za pierwotną wysyłkę.


Reklamacje – gwarancja jakości

Wszystkie nasze produkty są starannie wyselekcjonowane, ale jeśli otrzymasz wadliwy lub uszkodzony towar, możesz zgłosić reklamację. Jak to zrobić?

  1. Zgłoszenie reklamacji

    • Napisz do nas na kontakt@tenislab.pl, opisując problem i załączając zdjęcia uszkodzenia.
    • W ciągu 14 dni roboczych poinformujemy Cię o decyzji.
  2. Odesłanie produktu

    • Jeśli reklamacja zostanie uznana, poprosimy Cię o odesłanie produktu na nasz adres.
    • W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji zwrócimy Ci koszty przesyłki.
  3. Rozwiązanie sprawy

    • Jeśli to możliwe, wymienimy produkt na nowy.
    • W przypadku braku dostępności produktu zaoferujemy zwrot pieniędzy lub voucher na kolejne zakupy.

📌 Masz pytania? Skontaktuj się z nami – jesteśmy tutaj, aby pomóc!